Викладач LSE
Наталя Савченко
Перехід від традиційного до онлайн-навчання англійській припав в LSE на ковідні часи. Викладати офлайн було неможливо, а потреба навчати й навчатися залишалась актуальною. Тож наші викладачі опанували нові сервіси й стали справжніми Zoom-фахівцями. Всі побоювання щодо неефективності роботи онлайн не справдились, а скоріше навпаки;) Отже, яким був шлях LSE від традиційного викладання англійської до переходу на зовсім новий формат.
Recommended publications on the topic
Згадаймо часи, коли студенти ходили на заняття, носили з собою підручники й робили домашню роботу в зошитах. Які переваги й характеристики традиційного навчання: - Фізична присутність викладачів, їхня підтримка. В будь-який момент можна звернутися за допомогою, поставити запитання, уточнити, якщо не зрозумів/не почув. - Традиційні паперові підручники, які не псують очі;) - Багато живого спілкування (на заняттях та після них). - Послідовне вивчення мови (є логічний план навчання). До основних мінусів традиційного навчання можна віднести недостатнє використання сучасних технологій і застарілі методики викладання. Нерідко наші студенті ставили нам запитання: «навіщо ми пишемо ручкою на папері, якщо у сучасному світі люди спілкуються у месенджерах»? Ще один нюанс традиційного навчання – територіальна прив’язка до міста. І якщо ви хочете отримати високу якість навчання, не факт, що поруч з вами буде саме така школа!
Найпершими варіантами онлайн-навчання були короткі відео й уроки для самостійного опрацювання матеріалу. Або ж додатки на телефон, які пропонували матеріал в ігровій формі. Всі ж пам'ятають Duolingo й Lingualeo. Перевагами цих програм була доступність з будь-якого місця. Серед недоліків можна виокремити: - відсутність підтримки викладача (якщо вам все зрозуміло – добре, якщо ж ні – нема в кого запитати); - відсутність практики живого спілкування (можна вивчити слова і підтягнути граматику, але навички говоріння не розвивались жодним чином); - відсутність послідовності (хаотичний набір уроків, які часто ніяк не співвідносяться між собою).
Епідемія коронавірусу дала нам великий поштовх до використання нових технологій й розвитку онлайн-освіти. У новому форматі ми намагались об'єднати традиційну освіту з сучасними технологіями й вивести це на новий рівень. Який продукт ми отримали? Які характеристики традиційного навчання збереглися і що додалось з системи нових технологій?
Підтримка викладача
Хоча ми перейшли в онлайн, живе спілкування, яке було у традиційному навчанні, збереглося. Ви завжди можете розраховувати на підтримку й допомогу викладача. Запитання можна поставити в чат або запитати голосом, є функція піднятої руки.
Розмовна англійська
На заняттях англійської онлайн в LSE ми активно спілкуємося й відпрацьовуємо навички говоріння в групах і парах в Breakout rooms, спілкуємось в чатах Zoom та Telegram-групі тощо. В онлайні, до речі, колективне обговорення тем, дискусії, комунікація відбувається простіше, аніж в реальному класі.
Легке спілкування з групою
Онлайн-спілкування розслаблює й дозволяє за один урок поговорити з кожним одногрупником, ближче познайомитися одне з одним (в офлайні це робити складніше). На наших заняттях з англійської ми ділимося історіями, фотографіями, колективно редагуємо GoogleDocs, обговорюємо погоду, якщо студенти знаходяться в різних містах, підтримуємо одне одного і шуткуємо. В результаті виникає згуртованість колективу і підвищується мотивація відвідувати заняття. Ви рідше пропускаєте заняття, тому що вам цікаво навчатися з цими людьми. Як результат – ви легше досягаєте поставлених цілей.
Ефективна методика викладання
Ми зберегли всі типа завдань, які були у нас при офлайн-навчанні (деякі з них дещо змінились, але на їхню ефективність це жодним чином не вплинуло). На заняттях ми розвиваємо всі навички, які знадобляться вам у реальному життя при спілкуванні англійською мовою.
Окрім того, що ми зберегли всі переваги традиційного навчання, додались і додаткові можливості й інструменти. Наприклад, робочий онлайн-зошит, який дозволяє виконувати домашні завдання в будь-якому місці з будь-якого пристрою. Поїхали ви у відрядження, у відпустку чи на дачу до родичів, - нема потреби везти с собою підручники й зошити, достатньо телефону й доступу до інтернету. Бонусом робочого зошиту є й те, що ви не можете зазирнути у відповіді до того, як виконаєте завдання;) Також у вас є можливість зробити вправу кілька разів, щоб перевірити себе і покращити результати, потренуватися, підготуватися до тесту тощо. С паперовим зошитом це було робити вкрай важко. Окрім того, робочий зошит містить Hints&Tips – підказки, граматичні правила або фрази з попереднього уроку, які допоможуть впоратися з домашнім завданням.
Ще одна перевага вивчення англійської мови дистанційно – можливість ділитися екраном. Це дуже зручно в тому випадку, якщо ви забули підручники. Всі матеріали й завдання знаходяться на екрані. У групі є можливість спільно працювати над текстом, наприклад, підкреслювати/виділяти нові слова. Це цікаво, динамічно й економить час.
Ефективність занять виміряти дуже складно, але ж реально. Ми взяли результати міжнародного іспиту Pearson за 2 роки (викладачі LSE готують студентів до міжнародних іспитів). У 2019 році групи займалися офлайн і зі 100% студентів успішно склали екзамен 97%. У 2020 ми перейшли на новий формат навчання, і групи займались англійською мовою дистанційно. Зі 100% студентів успішно склали екзамен 99%!
Висновки:
- в онлайн-навчанні ми зберегли всі переваги традиційного навчання; - додались додаткові опції й можливості (інтерактивні завдання та інструменти, онлайн-зошит, ін.); - навчання стало більш персоналізованим, легким й цікавим; - ефективність навчання не лише не зменшилась, але й зросла!
Recommended course on the topic
187
2
5 фільмів до Різдва: створюємо святковий настрій, тренуємо англійську!
Контент-менеджер LSE
Дарина Коновалова
10 December 2024
217
0
Батьківський вибір: як навчати дитину англійської - у групі чи індивідуально
Викладач LSE
Наталя Савченко
19 November 2024
388
1
C2 або Proficiency: як досягти вільного володіння англійською мовою
Викладач LSE
Юлія Кулина
30 October 2024
815
2
Як використовувати соціальні мережі для практики англійської мови
LSE teacher
Iryna Vozna
30 September 2024
Ми використовуємо cookie-файли для надання вам найбільш актуальної інформації.
Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтесь на використання cookie-файлів.