Your school: LSE Online, Ukraine

7 міфів про онлайн-навчання англійської мови для дітей

26 September 2022

1246

Євгенія Добролежа

Викладач LSE

Євгенія Добролежа

Хоча до онлайн-навчання вже звикли і учні, і вчителі, і навіть батьки, все ж часом каже хтось "це не ефективно" чи "ну чого можна навчитися, сидячи за комп'ютером"? Розвінчуємо найпопулярніші міфи про онлайн-навчання.

Коли ми тільки переходили на онлайн-формат курсів, серед викладачів виникало багато побоювань та запитань, адже це був абсолютно новий досвід для нас. Тож ми безпосередньо зіткнулися з багатьма міфами про онлайн-навчання. Ось 7 найрозповсюдженіших з них: Навчання онлайн - це обрізана версія звичайного навчання Онлайн-навчання менш ефективне У дітей менше мотивації навчатися онлайн Розмовляти дитина точно не навчиться Вчитель не може приділяти кожній дитині достатньо уваги Щоб ефективно займатися онлайн, треба добре володіти комп’ютером Батькам потрібно буде більше займатися з дитиною Нумо розбиратися і розвінчувати ці міфи!

МІФ 1. Навчання онлайн - це обрізана версія звичайного навчання

Кожне заняття - це використання певного набору видів діяльності. Звісно, в онлайн-форматі деякі з них реалізувати технічно неможливо, але їх можна замінити на не менш якісні інтерактивні вправи, адаптовані спеціально під онлайн-формат навчання. До того ж напрямок онлайн-навчання стрімко розвивається, нові адаптовані ресурси з’являються ледь не щодня. Тож, онлайн навчання = традиційне навчання + усі можливості інтернету.

МІФ 2: Онлайн-навчання менш ефективне

Як перевірити ефективність онлайн-навчання? Ми провели невеличкий експеримент. Окрім курсів загальної англійської мови наші викладачі готують дітей та підлітків до міжнародних мовних іспитів Pearson: ці іспити об’єктивно тестують усі мовленнєві навички. Ми порівняли результати наших студентів, які готувалися до іспиту у 2019 році офлайн та у 2020 році онлайн. Результати: у 2019 році 99% наших студентів успішно склали іспити, а у 2020 році, після онлайн-підготовки, успішно склали іспити 100% студентів. Тож, онлайн-навчання за ефективністю жодним чином не поступається заняттям офлайн.

МІФ 3: У дітей менше мотивації навчатися онлайн

Чому виник цей міф? У дітей немає потреби нікуди йти, вони не спілкуються з однолітками, отже - немає мотивації підключатися до онлайн-занять. Насправді з нашого досвіду, дітям дуже подобається займатися онлайн, адже це щось нове для них, щось цікаве та невідоме. До того ж можливості інтернету, інтерактивні вправи, ігри, перегляд та коментування відео в реальному часі - це захоплює дітей. Тож вони чекають на онлайн-заняття, бо точно знають, що буде щось нове та цікаве. За нашими спостереженнями, займаючись з дому, дитина почувається більш впевнено, адже її оточують знайомі предмети, домашні улюбленці, і спілкування з однокласниками через це виходить більш щирим.

МІФ 4: Розмовляти дитина точно не навчиться

Цей мів з’явився через упередження, що онлайн-навчання - це про письмові вправи, заповнення онлайн-тестів, але не про спілкування. В LSE ми проводимо онлайн-уроки на платформі Zoom. Ця конференц-платформа надає багато можливостей учням комунікувати одне з одним в так званих Breakout rooms. Це означає, що не лише викладач взаємодіє з усім класом одночасно, але й в учнів є можливість практикувати розмовну англійську у мінігрупах або парах. До того ж на офлайн-заняттях діти з невеликим словниковим запасом часто використовують навички невербального спілкування (жести, підказки, усмішки, підморгування тощо). В онлайн-класі діти вимушені доносити свої думки саме через висловлювання, що допомагає краще та ефективніше практикувати розмовну англійську.

МІФ 5: Вчитель не може приділяти кожній дитині достатньо уваги

Є розповсюджена точка зору, що викладач на онлайн-заняттях не може приділяти достатньо уваги учням, адже має координувати багато онлайн-процесів: підключати / відключати мікрофон, виводити на екран слайди, моніторити коментарі тощо. Насправді викладач бачить та чує усіх учнів одночасно, і має змогу відповісти на кожне запитання. До того ж на платформі Zoom у кожного учня є можливість створити приватний чат з вчителем, та якщо не встигли поставити запитання, написати його у чат. Це неабияка перевага, адже дуже часто на офлайн-занятті діти соромляться щось запитати у вчителя при всьому класі, щоб не виглядати лузером в очах однокласників, а чат в Zoom надає можливість без стресу попросити допомоги у викладача.

МІФ 6: Щоб ефективно займатися онлайн, треба добре володіти комп’ютером

Ми прекрасно розуміємо, що до онлайн-занять можуть підключатися діти з абсолютно різним рівнем володіння комп’ютером, тож розробили для наших студентів докладну інструкцію, як користуватися найуживанішими функціями платформи Zoom. До того ж на кожному занятті вчитель допомагає дітям, підказує, що й де потрібно натиснути. Більш обізнані учні допомагають новачкам.

МІФ 7: Батькам потрібно буде більше займатися з дитиною

Часті побоювання батьків - що потрібно буде постійно контролювати дитину, та навіть сидіти разом з нею на занятті. Насправді це зовсім не обов’язково, адже онлайн-заняття стимулюють розвиток саме навички самостійності. На початку навчання ми просимо батьків трохи допомогти дитині саме з технічними нюансами (увімкнути камеру, мікрофон, перевірити базові налаштування), але в процесі навчання дитині вже самій становиться цікаво щось зробити самостійно. Ще одне важливе питання: виконання та перевірка домашнього завдання. На заняттях ми використовуємо адаптовані навчальні ресурси, які передбачають виконання домашнього завдання в онлайн-програмі. Це надає можливість дитині отримати моментальний зворотний зв'язок від викладача, адже він бачить виконану домашню роботу та в реальному часі надає свої коментарі. Дитина одразу розуміє, чи правильно вона виконала домашнє завдання, чи є помилки, чи є можливість їх виправити. А батьки, своєю чергою, за допомогою ноутбука або смартфона можуть легко перевірити, чи виконала дитина домашнє завдання. Оскільки система автоматично перевіряє кількість правильних відповідей, батьки одразу побачать і результати.

Recommended course on the topic

Sec Elementary A LB
9   left
Вт 19:20-20:50 Чт 19:20-20:50

Sec Elementary A LB

2465 hrn per 4 weeks

starts on

02.12.24

lasts

8 mths
Благодійний розмовний клуб B2+
online
13   left
Free
Пн 18:30-19:45

Благодійний розмовний клуб B2+

Great Britain

Scott Harland

0 hrn per 4 weeks

starts on

18.11.24

lasts

0 mths
Безкоштовний розмовний клуб для підлітків В2/В2+ (14.11)
11   left
Free
Чт 17:40-18:40

Безкоштовний розмовний клуб для підлітків В2/В2+ (14.11)

Україна

Yanina Zakharova

0 hrn per 4 weeks

starts on

14.11.24

lasts

0 mths
Безкоштовний розмовний клуб для дорослих B2/В2+ (14.11)
7   left
Free
Чт 18:10-19:10

Безкоштовний розмовний клуб для дорослих B2/В2+ (14.11)

Great Britain

Samantha Kelly

0 hrn per 4 weeks

starts on

14.11.24

lasts

0 mths
Безкоштовний розмовний клуб для дорослих B2/В2+ (13.11)
0   left
Free
Ср 19:20-20:20

Безкоштовний розмовний клуб для дорослих B2/В2+ (13.11)

Great Britain

Samantha Kelly

0 hrn per 4 weeks

starts on

13.11.24

lasts

0 mths
Безкоштовний розмовний клуб для дорослих А2+/В1 (13.11)
0   left
Free
Ср 19:20-20:20

Безкоштовний розмовний клуб для дорослих А2+/В1 (13.11)

Ukraine

Kateryna Smuk

0 hrn per 4 weeks

starts on

13.11.24

lasts

0 mths
Безкоштовний розмовний клуб для підлітків А2+/В1 (12.11)
10   left
Free
Вт 17:40-18:40

Безкоштовний розмовний клуб для підлітків А2+/В1 (12.11)

Україна

Yanina Zakharova

0 hrn per 4 weeks

starts on

12.11.24

lasts

0 mths
Young Explorers C
online
10   left
Вт 15:00-16:00 Чт 15:00-16:00

Young Explorers C

Ukraine

Nikoletta Shelak

1800 hrn per 4 weeks

starts on

11.11.24

lasts

8 mths
Безкоштовний творчий клуб для дітей (11.11)
3   left
Free
Пн 16:00-17:00

Безкоштовний творчий клуб для дітей (11.11)

Україна

Yanina Zakharova

0 hrn per 4 weeks

starts on

11.11.24

lasts

0 mths
TKT Module 1
online
12   left
Вт 17:40-19:10 Пт 17:40-19:10

Great Britain

Scott Harland

4200 hrn per course

starts on

11.11.24

lasts

6  weeks

Other news that may interest you

58

0

C2 або Proficiency: як досягти вільного володіння англійською мовою
вчити англійську мову
англійська для дорослих
англійська для дітей
online English
розмовна англійська
англійська для школярів

C2 або Proficiency: як досягти вільного володіння англійською мовою

Юлія Кулина

Викладач LSE

Юлія Кулина

30 October 2024

Register

300

1

Як використовувати соціальні мережі для практики англійської мови
вчити англійську мову
англійська для дорослих
англійська для дітей
online English
розмовна англійська

Як використовувати соціальні мережі для практики англійської мови

Iryna Vozna

LSE teacher

Iryna Vozna

30 September 2024

Register

664

1

Різниця між British English та American English
вчити англійську мову
англійська для дорослих
online English
розмовна англійська

Різниця між British English та American English

Скотт Харланд

Викладач LSE

Скотт Харланд

19 September 2024

Register

384

0

Прийменники в англійській мові: правила використання
вчити англійську мову
англійська для дорослих
англійська для дітей
online English
розмовна англійська
англійська для школярів
англійська для початківців

Прийменники в англійській мові: правила використання

Валерія Глотова

Викладач LSE

Валерія Глотова

10 September 2024

Register

Ми використовуємо cookie-файли для надання вам найбільш актуальної інформації. 
Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтесь на використання cookie-файлів. 

Політика конфіденційності