Викладач LSE
Валерія Глотова
Дітям, які починають вчити іноземну мову з 4 до 7 років, легше:
Чому?
Тому що в цьому віці стрімко розвивається виконавча частина мозку, її префронтальна область, зокрема, яка відповідає за гнучкість, швидкість реакцій та прийняття рішень. В ранньому віці ще немає упередженого мовного барʼєра, мало штампів мовної поведінки, легко перемикати увагу з однієї мови на іншу та по-новому «кодувати» свої думки. До слова, діти 5-7 років здатні засвоювати другу мову як рідну та говорити нею як носії, тобто без акценту. Sorry, adults 😀
Невже адепти раннього навчання англійської не стикаються з проблемами? Звісно, стикаються, як без них.
Наприклад з:
І що робити?
Будувати методичну систему згідно з віковими особливостями мовних здібностей дітей. Як бачимо, більшість "проблем" повʼязані з мотивацією та короткочасною концентрацією. Отже, завдання тих, хто навчає англійської малюків - робити їхнє знайомство з мовою приємним, цікавим, таким, що захоплює та тримає увагу. З розумінням цього варто обирати й навчальні матеріали та стратегії викладання. Малюк у віці 4+ опановує свою рідну мову як засіб спілкування, тому важливо наділити іноземну тією ж функцією. Нехай вона також вирішує його комунікативні потреби. Що для цього треба робити? Очевидно, комунікувати. Проте у діток 4-5 років здатність спілкуватись англійською дуже низька, тому що вони щойно опанували граматично оформлене мовлення рідною мовою.
Що може пришвидшити розвинути їхні діалогічні навички в іноземній мові? Весела пісенька прийде на допомогу! Далі про те, як дитячі пісні англійською мовою можуть подвоїти шанси в її опануванні.
Є низка причин, з яких ми любимо навчати англійської через пісні. Ось декілька з них 👇
З піснями дитина засвоює окремі мовні зразки, слова та словосполучення, вона вчиться комунікувати готовими фразами, що допоможе в більш старшому віці навчитися конструювати вислови за зрозумілою їй моделлю.
Пісні стають частиною загального розвитку особистості дитини та інтелектуального виховання.
Пісні дають великий практичний ефект у розвитку всіх мовних навичок. Сприйняття на слух, говоріння, читання і навіть письмо працюють під час цієї активності, плюс вимова та інтонаційні наголоси в дії.
Пісні створюють в дитині позитивну психічну установку на іншомовне мовлення. Це внесок у подолання мовного барʼєра, якщо він є.
Спів пісень - легкий та дуже мʼякий метод започаткувати колективну навчальну діяльність. Заняття стимулює соціальну взаємодію та співпрацю між дітьми.
Спів викликає емоційний відгук. Якщо у малюка немає мотивації вивчати англійську, дитячі пісні здатні її створити через позитивний емоційний звʼязок з нею.
"💭 Англійська - це весело та цікаво!"
Часті повторення слів під певний ритм сприяють кращому запам'ятовуванню слів та фраз. Після співу зазвичай проходить аналіз сюжету та тексту пісень. Це може стати вагомим внеском у соціокультурне виховання дітей.
Обирайте пісні відповідно до віку та інтересів
Для малюків - з простими римами, словами та мелодіями, а для старших дітей - пісні зі ширшим лексичним та семантичним складом.
Співайте разом
Ваш спів буде залучати дитину до процесу. Постійно повторюйте слова та фрази, додавайте певні ритмічні рухи та жести, які супроводжують тексти пісень.
Створюйте завдання на перевірку
Після виконання пісні обговорюйте її зміст. Робіть короткі інтерактивні завдання на перевірку розуміння почутого.
Використовуйте мультимедіа ресурси
Показуйте відеоролики з текстом. Це дозволяє дітям бачити та чути слова одночасно, що полегшує їх запам'ятовування та розуміння. Візуалізація сюжету пісні робить процес вивчення більш захопливим та цікавим. Відео - надважливо в роботі з поколінням Альфа (діти народжені після 2010 року). З пелюшок в компанії з ґаджетами, вони найкраще сприймають інформацію саме через відео!
Регулярно повторюйте пісні
Частіше повертайтесь до вже вивчених пісень та практикуйте вивчену лексику. Запропонуйте використання нових слів у різних контекстах.
Створюйте ігрову атмосферу
Для дітей позитивна мотивація брати участь у співі - це гра. Спробуйте зробити атмосферу, де малюки можуть відчути себе командою музикантів або виконавців. Дуже доречною може стати гра 'Guess the Song', під час якої учасники відгадують назви та тексти пісень.
Ділимося з вами своїми улюбленими англійськими піснями для вивчення мови. Ці пісні не тільки веселі, а й поліпшують вимову, навички аудіювання та розширюють словниковий запас👇
"Twinkle, Twinkle, Little Star" - класична дитяча пісенька з простими словами та мелодією, ідеальна для найменших учнів.
"Old MacDonald Had a Farm" - з цією піснею діти вивчать назви тварин та їх звуки.
"The Wheels on the Bus" - весела пісенна історія про автобус, яка вчить дітей назвам різних частин транспорту.
"Head, Shoulders, Knees and Toes" - ця пісенька допомагає дітям вивчити назви частин тіла та рухи.
"If You're Happy and You Know It" - з цією піснею можна вивчити способи вираження емоцій та різні дії, такі як оплески, тупотіння ногами тощо.
"ABC Song" - класична пісенька про алфавіт, яка допоможе дітям вивчити літери та їх звучання.
"Five Little Ducks" - пісенька про п'ять малих каченят вчить числам та рахувати.
"The Itsy Bitsy Spider" - весела пісня про павука, яка ідеально підійде для активних рухів.
"Baby Shark" - популярна пісня про сім'ю акул, яка допоможе дітям вивчити назви членів сім'ї.
"Row, Row, Row Your Boat" - пісня для практики назв рухів та звуків природи.
“Humpty Dumpty” - пісня для практики приголосних звуків.
“Mary Had a Little Lamb” - ідеально підходить для розвитку слуху та відчуття ритму.
“London Bridge is Falling Down” - ця весела пісенька містить багато унікальних слів, тому слугує гарним інструментом для збагачення словникового запасу.
Нехай музика стане вашим союзником у навчанні малюків англійської мови. Музика зближує, музика надихає, музика дарує задоволення від навчання та продовжує ефективно навчати. Sing and Learn!
39
0
5 фільмів до Різдва: створюємо святковий настрій, тренуємо англійську!
Контент-менеджер LSE
Дарина Коновалова
10 December 2024
164
0
Батьківський вибір: як навчати дитину англійської - у групі чи індивідуально
Викладач LSE
Наталя Савченко
19 November 2024
293
1
C2 або Proficiency: як досягти вільного володіння англійською мовою
Викладач LSE
Юлія Кулина
30 October 2024
652
2
Як використовувати соціальні мережі для практики англійської мови
LSE teacher
Iryna Vozna
30 September 2024
Ми використовуємо cookie-файли для надання вам найбільш актуальної інформації.
Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтесь на використання cookie-файлів.