Ваша школа: LSE Online, Україна

7 міфів про онлайн-навчання англійської мови для дітей

26 вересня 2022

1317

Євгенія Добролежа

Викладач LSE

Євгенія Добролежа

Хоча до онлайн-навчання вже звикли і учні, і вчителі, і навіть батьки, все ж часом каже хтось "це не ефективно" чи "ну чого можна навчитися, сидячи за комп'ютером"? Розвінчуємо найпопулярніші міфи про онлайн-навчання.

Коли ми тільки переходили на онлайн-формат курсів, серед викладачів виникало багато побоювань та запитань, адже це був абсолютно новий досвід для нас. Тож ми безпосередньо зіткнулися з багатьма міфами про онлайн-навчання. Ось 7 найрозповсюдженіших з них: Навчання онлайн - це обрізана версія звичайного навчання Онлайн-навчання менш ефективне У дітей менше мотивації навчатися онлайн Розмовляти дитина точно не навчиться Вчитель не може приділяти кожній дитині достатньо уваги Щоб ефективно займатися онлайн, треба добре володіти комп’ютером Батькам потрібно буде більше займатися з дитиною Нумо розбиратися і розвінчувати ці міфи!

МІФ 1. Навчання онлайн - це обрізана версія звичайного навчання

Кожне заняття - це використання певного набору видів діяльності. Звісно, в онлайн-форматі деякі з них реалізувати технічно неможливо, але їх можна замінити на не менш якісні інтерактивні вправи, адаптовані спеціально під онлайн-формат навчання. До того ж напрямок онлайн-навчання стрімко розвивається, нові адаптовані ресурси з’являються ледь не щодня. Тож, онлайн навчання = традиційне навчання + усі можливості інтернету.

МІФ 2: Онлайн-навчання менш ефективне

Як перевірити ефективність онлайн-навчання? Ми провели невеличкий експеримент. Окрім курсів загальної англійської мови наші викладачі готують дітей та підлітків до міжнародних мовних іспитів Pearson: ці іспити об’єктивно тестують усі мовленнєві навички. Ми порівняли результати наших студентів, які готувалися до іспиту у 2019 році офлайн та у 2020 році онлайн. Результати: у 2019 році 99% наших студентів успішно склали іспити, а у 2020 році, після онлайн-підготовки, успішно склали іспити 100% студентів. Тож, онлайн-навчання за ефективністю жодним чином не поступається заняттям офлайн.

МІФ 3: У дітей менше мотивації навчатися онлайн

Чому виник цей міф? У дітей немає потреби нікуди йти, вони не спілкуються з однолітками, отже - немає мотивації підключатися до онлайн-занять. Насправді з нашого досвіду, дітям дуже подобається займатися онлайн, адже це щось нове для них, щось цікаве та невідоме. До того ж можливості інтернету, інтерактивні вправи, ігри, перегляд та коментування відео в реальному часі - це захоплює дітей. Тож вони чекають на онлайн-заняття, бо точно знають, що буде щось нове та цікаве. За нашими спостереженнями, займаючись з дому, дитина почувається більш впевнено, адже її оточують знайомі предмети, домашні улюбленці, і спілкування з однокласниками через це виходить більш щирим.

МІФ 4: Розмовляти дитина точно не навчиться

Цей мів з’явився через упередження, що онлайн-навчання - це про письмові вправи, заповнення онлайн-тестів, але не про спілкування. В LSE ми проводимо онлайн-уроки на платформі Zoom. Ця конференц-платформа надає багато можливостей учням комунікувати одне з одним в так званих Breakout rooms. Це означає, що не лише викладач взаємодіє з усім класом одночасно, але й в учнів є можливість практикувати розмовну англійську у мінігрупах або парах. До того ж на офлайн-заняттях діти з невеликим словниковим запасом часто використовують навички невербального спілкування (жести, підказки, усмішки, підморгування тощо). В онлайн-класі діти вимушені доносити свої думки саме через висловлювання, що допомагає краще та ефективніше практикувати розмовну англійську.

МІФ 5: Вчитель не може приділяти кожній дитині достатньо уваги

Є розповсюджена точка зору, що викладач на онлайн-заняттях не може приділяти достатньо уваги учням, адже має координувати багато онлайн-процесів: підключати / відключати мікрофон, виводити на екран слайди, моніторити коментарі тощо. Насправді викладач бачить та чує усіх учнів одночасно, і має змогу відповісти на кожне запитання. До того ж на платформі Zoom у кожного учня є можливість створити приватний чат з вчителем, та якщо не встигли поставити запитання, написати його у чат. Це неабияка перевага, адже дуже часто на офлайн-занятті діти соромляться щось запитати у вчителя при всьому класі, щоб не виглядати лузером в очах однокласників, а чат в Zoom надає можливість без стресу попросити допомоги у викладача.

МІФ 6: Щоб ефективно займатися онлайн, треба добре володіти комп’ютером

Ми прекрасно розуміємо, що до онлайн-занять можуть підключатися діти з абсолютно різним рівнем володіння комп’ютером, тож розробили для наших студентів докладну інструкцію, як користуватися найуживанішими функціями платформи Zoom. До того ж на кожному занятті вчитель допомагає дітям, підказує, що й де потрібно натиснути. Більш обізнані учні допомагають новачкам.

МІФ 7: Батькам потрібно буде більше займатися з дитиною

Часті побоювання батьків - що потрібно буде постійно контролювати дитину, та навіть сидіти разом з нею на занятті. Насправді це зовсім не обов’язково, адже онлайн-заняття стимулюють розвиток саме навички самостійності. На початку навчання ми просимо батьків трохи допомогти дитині саме з технічними нюансами (увімкнути камеру, мікрофон, перевірити базові налаштування), але в процесі навчання дитині вже самій становиться цікаво щось зробити самостійно. Ще одне важливе питання: виконання та перевірка домашнього завдання. На заняттях ми використовуємо адаптовані навчальні ресурси, які передбачають виконання домашнього завдання в онлайн-програмі. Це надає можливість дитині отримати моментальний зворотний зв'язок від викладача, адже він бачить виконану домашню роботу та в реальному часі надає свої коментарі. Дитина одразу розуміє, чи правильно вона виконала домашнє завдання, чи є помилки, чи є можливість їх виправити. А батьки, своєю чергою, за допомогою ноутбука або смартфона можуть легко перевірити, чи виконала дитина домашнє завдання. Оскільки система автоматично перевіряє кількість правильних відповідей, батьки одразу побачать і результати.

Рекомендований курс на тему

IELTS Classic 17/02
online
залишилося  13 
Пн 17:40-19:10 Пт 17:40-19:10
4100 грн за 4 тижні

початок

17.02.25

триває

3 міс.
IELTS Combo 15/01
online
залишилося  10 
Ср 19:20-20:50 Сб 10:00-11:30
10250 грн за курс

початок

13.01.25

триває

2 міс.
Безкоштовний розмовний клуб для підлітків В2/В2+ (9.01)
залишилося  12 
Free
Чт 17:40-18:40

Безкоштовний розмовний клуб для підлітків В2/В2+ (9.01)

Україна

Яніна Захарова

0 грн за 4 тижні

початок

09.01.25

триває

0 міс.
Безкоштовний розмовний клуб для дорослих B2/В2+ (8.01)
залишилося  0 
Free
Ср 19:20-20:20

Безкоштовний розмовний клуб для дорослих B2/В2+ (8.01)

Великобританія

Саманта Келлі

0 грн за 4 тижні

початок

08.01.25

триває

0 міс.
Безкоштовний розмовний клуб для дорослих А2+/В1 (8.01)
залишилося  0 
Free
Ср 19:20-20:20

Безкоштовний розмовний клуб для дорослих А2+/В1 (8.01)

Україна

Катерина Смук

0 грн за 4 тижні

початок

08.01.25

триває

0 міс.
Безкоштовний розмовний клуб для підлітків А2+/В1 (7.01)
залишилося  11 
Free
Вт 17:40-18:40

Безкоштовний розмовний клуб для підлітків А2+/В1 (7.01)

Україна

Яніна Захарова

0 грн за 4 тижні

початок

07.01.25

триває

0 міс.
Sec Starter D
online
залишилося  9 
Акція
Ср 17:40-19:10 Пт 17:40-19:10

1770

2360

грн за 4 тижні

початок

06.01.25

триває

7 міс.

Інші статті блогу

187

2

5 фільмів до Різдва: створюємо святковий настрій, тренуємо англійську!
вчити англійську мову
англійська для дорослих
онлайн англійська
розмовна англійська

5 фільмів до Різдва: створюємо святковий настрій, тренуємо англійську!

Дарина Коновалова

Контент-менеджер LSE

Дарина Коновалова

10 грудня 2024

Докладніше

217

0

Батьківський вибір: як навчати дитину англійської - у групі чи індивідуально
вчити англійську мову
англійська для дітей
англійська для школярів

Батьківський вибір: як навчати дитину англійської - у групі чи індивідуально

Наталя Савченко

Викладач LSE

Наталя Савченко

19 листопада 2024

Докладніше

387

1

C2 або Proficiency: як досягти вільного володіння англійською мовою
вчити англійську мову
англійська для дорослих
англійська для дітей
онлайн англійська
розмовна англійська
англійська для школярів

C2 або Proficiency: як досягти вільного володіння англійською мовою

Юлія Кулина

Викладач LSE

Юлія Кулина

30 жовтня 2024

Докладніше

815

2

Як використовувати соціальні мережі для практики англійської мови
вчити англійську мову
англійська для дорослих
англійська для дітей
онлайн англійська
розмовна англійська

Як використовувати соціальні мережі для практики англійської мови

Ірина Возна

Викладач LSE

Ірина Возна

30 вересня 2024

Докладніше

Ми використовуємо cookie-файли для надання вам найбільш актуальної інформації. 
Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтесь на використання cookie-файлів. 

Політика конфіденційності