Викладач LSE
Юлія Кулина
Якщо у вас є дитина-підліток, ви точно знаєте, наскільки тінейджери захоплюються комп’ютерними іграми. На телефонах, планшетах чи комп'ютерах, вони готові грати 24/7. Це, звичайно, турбує батьків. А як щодо навчання? Розвитку? Домашнього завдання? Та чи знали ви, що такі ігри, як Minecraft, DOTA чи World of Warcraft здатні допомогти учням покращити англійську? І ось чому:
В онлайн іграх учні занурюються в онлайн середовище і мають розв’язувати проблеми та виконувати завдання на основі того, що відбувається. Ігрові персонажі говорять до гравців, а інформаційні панелі надають необхідні деталі для квестів та завдань. Якщо підлітки грають в ці ігри англійською мовою, вони автоматично занурюються в англомовне середовище. Нейронауковці довели, що навчання ефективніше, якщо воно підкріплюється контекстом. Вчити список випадкових слів може бути складною задачею, але якщо цей список - інвентар у грі, і їхнє завдання полягає в тому, аби розпізнати, яку зброю використати в онлайн битві, слова вчаться набагато легше і простіше. Досліджуючи світ та відправляючись на пошуки, гравці в Minecraft вчать назви біомів, географічних особливостей та тварин. Цей набір слів постійно повторюється впродовж всієї гри, що допомагає не просто їх зрозуміти, але й вивчити.
На відміну від прослуховування музики чи перегляду телевізора, онлайн ігри потребують безпосередньої участі у процесі. Рішення, які приймають гравці, безпосередньо впливають на їхній успіх в грі. Це означає, що вони мають дійсно зосередитись на словах персонажів і написах на екрані. Ми знаємо, як підліткам важко зосередитись на домашньому завданні протягом тривалого часу, але вони це роблять без проблем у відео іграх.
Всі ми знаємо, як комп'ютерні ігри захоплюють дітей і підлітків. І дорослих також;) Однак, окрім того, що відеоігри - це весело, цікаво і захоплююче, це ще й корисно. Комп'ютерні ігри підвищують мотивацію до вивчення англійської мови, так як гравець хоче заробити більше балів, перейти на новий рівень, а для цього потрібно розуміти правила і закони гри.
На уроках англійської мови учні часто бояться помилитися, щоб не виглядати безглуздо перед друзями. Для підлітків вкрай важливо, що про них думають однолітки. Краще промовчати, ніж виглядати безглуздо і безглуздо. Часто це призводить до того, що підліток стає замкнутим і сором'язливим, а це ніяк не допомагає практикувати мову. В багатокористувацьких онлайн іграх підлітки мусять спілкуватися з іншими гравцями в реальному часі. Тут немає часу бути сором’язливим чи хвилюватися про можливі помилки. Треба діяти швидко і впевнено. Це дає їм впевненість використовувати мову у грі, на уроках англійської та в реальному світі.
В онлайн іграх є багато моментів, коли гравці мають читати чи слухати персонажів гри аби зрозуміти, що робити далі. Наприклад, вони мають читати інформацію на задньому фоні гри, як от історію світів. Онлайн ігри можуть навіть стимулювати до читання чи прослуховування поза межами гри. Багато гравців пишуть блоги з інструкціями до ігор, або навіть заводять свої Youtube канали, де вони грають та коментують свої дії. Інші гравці слідкують за ними і мають сильну мотивацію зрозуміти все, що написано або про що говориться.
Багато наукових досліджень підтверджують зв’язок між онлайн іграми та покращенням англійської, включаючи розширення словникового запасу (Sundvqist and Sylven 2014) та покращення загального рівня мови (Rudis and Postic 2018). Звичайно, вивчення англійської не можна замінити комп’ютерними іграми. Учням треба фокусуватися і на граматиці, і на вокабулярі, що набагато ширший за той, який є в грі. Але якщо ваш підліток в захваті від онлайн ігор, не забороняйте йому, просто змініть мову гри на англійську.
Рекомендований курс на тему
187
2
5 фільмів до Різдва: створюємо святковий настрій, тренуємо англійську!
Контент-менеджер LSE
Дарина Коновалова
10 грудня 2024
217
0
Батьківський вибір: як навчати дитину англійської - у групі чи індивідуально
Викладач LSE
Наталя Савченко
19 листопада 2024
388
1
C2 або Proficiency: як досягти вільного володіння англійською мовою
Викладач LSE
Юлія Кулина
30 жовтня 2024
815
2
Як використовувати соціальні мережі для практики англійської мови
Викладач LSE
Ірина Возна
30 вересня 2024
Ми використовуємо cookie-файли для надання вам найбільш актуальної інформації.
Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтесь на використання cookie-файлів.